harrajestoon

عیب یابی و تعمیر یخچال

0 گؤروش
یازار:‌

عیب یابی و تعمیر یخچال

اگر با یخچال خود مشکلی دارید و برای عیب یابی و تعمیر یخچال ممکن است به کمک نیاز داشته باشید ، به مکان مناسب رسیده اید. در زیر همه فیلم های مربوط به عیب یابی مربوط به یخچال و فریزر را مشاهده خواهید کرد ، و همچنین همه علائم رایج یخچال و فریزر مانند یخ درست نکردن یا پر سر و صدا بودن را ذکر می کنیم. علامتی را که یخچال شما نشان می دهد انتخاب کنید و با قسمتهایی که می توانند این مشکل را برطرف کنند آشنا می شوید.

نحوه تعمیر یخچال پر سر و صدا

بررسی فن کندانسور

بیشتر یخچالهای مدرن و بدون یخبندان دارای سیم پیچ خازنی با فن خنک می شوند. فن کندانسور برای از بین بردن گرما و همچنین گردش هوا روی ظرف تخلیه هوا را از طریق سیم پیچ کندانسور برای تبخیر آب یخ زدایی گردش می دهد. اگر یخچال شما سر و صدای زیادی ایجاد می کند ، موتور فن کندانسور می تواند مقصر باشد. موتور فن کندانسور همزمان با موتور اواپراتور و کمپرسور کار می کند. علاوه بر سر و صدا ، ممکن است یخچال شما به اندازه معمول خنک نماند و یا به طور منظم روشن و خاموش شود.

نحوه بازرسی:

برای تعمیر یخچال خود آن را از منبع تغذیه جدا کنید و سپس پانل دسترسی عقب را جدا کنید.
موتور فن کندانسور را پیدا کنید ، این موتور معمولاً در نزدیکی کمپرسور در قسمت پایین عقب یخچال دیده می شود.
موتور فن کندانسور را بصورت تصویری از نظر سایش یا خرابی بررسی کنید. به دنبال هرگونه آوار و انسداد باشید که می تواند مانع از حرکت آزادانه فن شود.
اگر موتور فن توقیف شده یا فرسوده شده باشد ، به یک موتور فن خازنی جایگزین احتیاج دارید.

اواپراتور فن موتور

موتور فن اواپراتور وظیفه کشیدن هوا بر روی سیم پیچ اواپراتور هنگام کار کمپرسور را دارد. اگر یخچال و فریزر شما صدای بلندی ایجاد می کند که به نظر می رسد از قسمت فریزر می آید ، موتور فن اواپراتور معیوب می تواند مقصر باشد. همچنین ممکن است متوجه شوید که یخچال و فریزر شما به اندازه معمول سرد نمی ماند و یا یخ شما بیشتر مدت زمان یخ بستن دارد.

نحوه بازرسی:

بعد از اینکه یخچال را از برق کشیدید ، درب فن اواپراتور را جدا کنید. درپوش فن اواپراتور در داخل واحد در محفظه فریزر قرار دارد.
موتور اواپراتور را از نظر وجود علائم سایش یا خرابی بررسی کنید. اگر مقدار قابل توجهی یخ روی موتور وجود دارد ، فریزر خود را یخ زده و ببینید آیا این مسئله مسئله را برطرف می کند یا خیر.
تلاش برای چرخاندن دستی شافت موتور ، باید با حداقل مقاومت آزادانه بچرخد.
اگر نمی توانید آن را به راحتی بچرخانید ، یا اگر کاملاً فرسوده شده است ، برای تعمیر یخچال خود به یک موتور فن اواپراتور تعویض نیاز دارید.

آردینی اوخو
پنجشنبه 12 فروردین 1400
بؤلوملر :

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ

0 گؤروش
یازار:‌

عیب یابی و تعمیر لپ تاپ

تشخیص صحیح کلید موفقیت در تعمیر لپ تاپ است. بنابراین ، ما زمان کافی را به مطالعه عیب یابی لپ تاپ اختصاص می دهیم.
شما یاد خواهید گرفت:

  • تشخیص واحدها و اجزای معیوب ؛
  • بازرسی بصری: رطوبت ، آسیب مکانیکی ، تعمیر در یک مرکز خدمات شخص ثالث
  • بررسی مدارهای تغذیه اولیه و ثانویه ؛
  • ساختار و اجزای مادربرد: کنترل کننده ها ، تراشه ها ، پل ها ، چیپ ست ها ، نصب پردازنده ؛
  • نمودار بلوک روشن و پارامترهای قدرت.
  • مشکلات اصلی کنترل کننده های PWM ، انواع ترانزیستورها ؛
  • تعامل بلوک ها و بلوک های گسل ؛
  • تفاوت در اتصال تراشه های تولید کنندگان مختلف ؛
  • اندازه گیری ولتاژ توسط مولتی متر
  • تشخیص با اسیلوسکوپ: فاز قدرت ، کنترل کننده PWM ، ROM ؛
  • مارک استفاده شده از اجزای رادیویی در مادربرد ؛
  • یافتن اتصال کوتاه در مادربرد لپ تاپ.

تعمیر مدار لپ تاپ

  • مبانی مهندسی رادیو ؛
  • اجزای رادیویی روی مادربرد: مقاومت ، خازن ، دیود ، سلف ، ترانزیستور ، سیم پیچ فیلتر ؛
  • طرح نوت بوک هیئت مدیره ؛
  • تعیین عناصر معیوب توسط مولتی متر: اندازه گیری مقاومت ، زنگ دیود ، اندازه گیری افت ولتاژ در مدار ؛
  • کنترل کننده های مبتنی بر تعدیل کننده پالس و ترانزیستورهای اثر میدان ؛
  • جستجو ، انتخاب و تأیید عناصر (چوک ها ، خازن ها ، ترانزیستورها ، دیودها و دیودهای زنر) ؛
  • نمای کلی نمودارهای عملکردی ؛
  • خواندن نمودارها و صفحه های داده.

تعمیر لپ تاپ با خدمات مشتری آغاز می شود. خواهید آموخت که هنگام تعمیر لپ تاپ چه مواردی باید توجه کنید. لیست خود را از مدیر خدمات مشتری تهیه کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه از برنامه های تخصصی برای مراکز خدمات تعمیرات لپ تاپ استفاده کنید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 11 فروردین 1400
بؤلوملر :

مراحل تعمیر اتو

0 گؤروش
یازار:‌

مراحل تعمیر اتو

اتو یک وسیله خانگی کوچک است اما یکی از کاربردی ترین آنهاست. این برای صاف کردن لباسهای ما و مناسب ساختن آنها برای پوشیدن هر روز استفاده می شود. اگر اتوی خوب بخرید ، دیگر نیازی به تعمیر اتو نیست. با این وجود اگر یک کالای کمی با کیفیت پایین خریداری کرده اید یا اتو کاملاً قدیمی شده است ، ممکن است لازم باشد آن را تعمیر کنید زیرا مشکلات زیادی پیش آمده است. اما به جای مراجعه به یک متخصص ، می توانید مشکلات شایع آهن را به تنهایی برطرف کنید. موارد زیر برخی از مراحلی است که می توانید برای رفع مشکلات رایج آهن دنبال کنید.

1. سعی کنید مشکل را شناسایی کنید

اولین کاری برای تعمیر اتو که باید انجام دهید این است که تشخیص دهید مشکل واقعاً آهن چیست. می توانید کتابچه راهنما را مطالعه کرده و بررسی کنید که آیا همه تنظیمات را به درستی انجام داده اید. اطمینان حاصل کنید که سیم برق ، ترموستات و اینکه آیا بخار به درستی خارج می شود یا خیر را بررسی کنید. صفحه کف موجود در پایین اتو را نیز بررسی کنید.

2. ترموستات و سیم برق را تعویض کنید

مرحله بعدی که می توانید برای رفع مشکلات رایج و تعمیر اتو دنبال کنید ، تعویض ترموستات و سیم برق است. برای تعویض سیم برق ، ابتدا باید یک قطعه مناسب برای اتو خریداری کنید. پس از آن ، با استفاده از یک پیچ گوشتی صفحه پوشش را برداشته و سپس سیم داخل آن را بردارید. جدید را دقیقاً همانطور که قدیمی متصل شده وصل کنید و اگر مدت زمان سختی را نیز به شما می دهد ترموستات را تعویض کنید. پنل را به عقب پیچ کنید و ببینید آیا اتو اکنون به درستی کار می کند یا خیر.

همچنین بخوانید:   راه اندازی و بازبینی فن سقف سقفی هوای شرقی (شما از طرفداران این فن خواهید بود)

3. صفحه صفحه را تمیز کرده و علائم را برطرف کنید تا مشکلات رایج آهن برطرف شود

اکنون شما باید صفحه زیرین را تمیز کنید زیرا اگر چیزی به آن چسبیده باشد ، ممکن است اتو مناسب لباس های شما نباشد. برای این کار ، از یک پارچه مرطوب که با کمی نمک لمس شده استفاده کنید تا صفحه را پاک کنید. همچنین می توانید با استفاده از پارچه نایلونی آب صابونی درست کرده و صفحه زیرین آن را تمیز کنید. گاهی اوقات ، نشاسته نیز ممکن است در بشقاب گیر کرده و برای از بین بردن آن و تعمیر اتو بخار، می توانید از کمی سرکه سفید استفاده کنید. برای از بین بردن علائم سوختگی ، می توانید از تمیز کننده اجاق گاز استفاده کنید و قبل از شستشو با آب سرد آن را برای چند دقیقه در صفحه کف بگذارید.

4. سوراخ های بخار و همچنین ظرف آب را تمیز کنید

یکی دیگر از کارهایی که باید برای سرویس و تعمیر اتو در شرایط مناسب انجام دهید ، تمیز کردن سوراخ های بخار و ظرف آب است. مخزن سوراخ بخار را با مقدار یک چهارم سرکه سفید پر کنید و سپس اتو را بخار دهید تا تخلیه شود. این به حذف انواع رسوبات از سوراخ های بخار کمک می کند. برای تمیز کردن ظرف ، می توانید آن را با آب پر کنید و سپس به درستی بشویید.

آردینی اوخو
چهارشنبه 11 فروردین 1400
بؤلوملر :

تعمیر لوازم خانگی در محل

0 گؤروش
یازار:‌

تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیرات لوازم خانگی نقش اصلی را در راحتی کلی شما بازی می کنند ، و به سرعت کارهای مختلف خسته کننده را انجام می دهند. به راحتی می توان فراموش کرد که وسایل خانه ما چقدر کار می کنند ، اما با خراب شدن آنها خیلی زود مشخص می شود. از انبوه ظروف کثیف گرفته تا فریزر پر از یخ ذوب شده ، مشکلات لوازم خانگی می تواند مشکلات زیادی را به وجود آورد. 

چرا تیم سه سوت تعمیر را برای سرویس و تعمیرات لوازم خانگی انتخاب کنید؟
همه کار و کار تضمین شده است
دوستانه ، متخصصان محترمی که به موقع می رسند
تکنسین های باتجربه تعمیراتی که بار اول کار را به درستی انجام می دهند
صادقانه ، قیمت گذاری جلو (نرخ ثابت ، هرگز ساعتی)
زمان قرار ملاقات انعطاف پذیر متناسب با برنامه شما
پیشنهادات ویژه منظم برای پس انداز
ضمانت قطعات و کار
سرویس و تعمیرات لوازم خانگی که می توانید به آن اعتماد کنید
هنگامی که نوبت به یافتن یک شرکت تعمیر لوازم خانگی می رسد که می توانید به خانه خود اعتماد کنید ، آقای لوازم خانگی کلیه شرایط را دارد. ما نه تنها تعهد "هیچ ردی از خود باقی نگذاریم" را رعایت می کنیم ، بلکه همچنین اطمینان حاصل می کنیم که فقط از افراد متخصص و واجد شرایط استفاده کنید که می توانید به آنها وابسته باشید. ما با ارائه ضمانت در کلیه قطعات و تعمیرات در پشت متخصصان تعمیرات سه سوت تعمیر ایستاده ایم. هنگامی که آقای آقای لوازم خانگی را برای راه اندازی مجدد منزل خود انتخاب می کنید ، می خواهیم در تصمیم خود اطمینان داشته باشید. 

آردینی اوخو
شنبه 7 فروردین 1400
بؤلوملر :