تعمیر پاور کامپیوتر

تعمیر پاور کامپیوتر در تهران

پاور جریان خانگی منظم شما را به ولتاژ DC کم مورد استفاده کامپیوتر تبدیل می کند. وقتی این جز خراب شود ، به سادگی هیچ فعالیتی با رایانه شما انجام نمی شود.

به یاد داشته باشید که ابتدا عیب یابی آسان را انجام دهید. پاور را برای هرگونه آسیب دیدگی بررسی کنید. تمام اتصالات را دوباره بررسی کنید.

تعمیر پاور کامپیوتر در تهران و یا تعویض آن در صورت لزوم می تواند مفید باشد. اگر شما اهل کار با کامپیوتر هستید یا با یک رایانه شخصی مطمئن کار می کنید.

لذت ساده روشن شدن رایانه شخصی خود را امری بدیهی تلقی نکنید و همه کارها به خوبی انجام می شود.

ما اخیراً یکی از رایانه های خود را روشن کردیم و در مدت زمان حدود یک ساعت ، آن فقط خود را دوباره بوت کرد. و این کار روزی 10 بار در روز ادامه داشت تا اینکه متوجه شدیم پاور مقصر است.

مواردی که باید در هنگام خرابی منبع تغذیه یا فقط از بین رفتن شما به دنبال آنها باشید موارد زیر هستند.

تست پاور کامپیوتر

در اینجا ابتدا باید با اتصال دستگاه دیگری مانند رادیو یا لامپ ، پریز برق را از نظر برق بررسی کنید تا از وجود برق مطمئن شوید.

اگر رایانه از طریق محافظ برق متصل است ، آن را نیز بررسی کنید.

اگر دیواره خارج از برق است ، کابل برق را که به کامپیوتر می روید بررسی کنید تا ببینید آیا ولتاژ AC به واحد سیستم راه دارد یا خیر.

این کار را با استفاده از مولتی متر انجام دهید.

اگر برق وجود داشته باشد ، باید رایانه را باز کرده و از منبع تغذیه مادربرد تغذیه کنید.

هنگام استفاده از مولتی متر در تعمیر پاور کامپیوتر برای بررسی ولتاژ ، مطمئن شوید که زمین مناسبی برای هدایت سیاه مولتی متر دارید.

نحوه حل مشکلات مدل گرین

تعمیر پاور کامپیوتر گرین

یک مشکل اساسی که ممکن است با یک پاور گرین خراب روبرو شوید این است که ممکن است بدون هیچ گونه اخطاری کامپیوتر را مجدداً ری استارت شود. همه اطلاعات از دست می روند و به نظر می رسد که این اتفاق در بدترین زمان ممکن می افتد. خطاهای بوت هنگام شروع به کار کامپیوتر ، یکی دیگر از شاخص های چشمک زدن پاور کامپیوتر گرین است.

مشکلات توزیع نیرو

هنگامی که پاور شروع به خرابی می کند ، ممکن است از یک دستگاه برق دریافت کنید و نه از دستگاه دیگر. به عنوان مثال ، ممکن است هارد دیسک برق دریافت کند اما CDROM درایو اصلاً برقی ندارد.

در تعمیر پاور کامپیوتر مشکل دیگری که باعث راه اندازی مجدد آن می شود ، برق متناوب ورودی به درایوها یا مادربرد است.

یکشنبه 22 فروردین 1400
بؤلوملر :