تعمیرات ماکروفر

تعمیر مایکروویو شما ممکن است کاری دشوار به نظر برسد ، اما بیش از 80٪ از مشتریان ما تعمیرات ماکروفر را “آسان” ارزیابی می کنند. به طور متوسط انجام این تعمیرات باید کمتر از 15 دقیقه طول بکشد. این راهنمای گام به گام نحوه عیب یابی و تعمیر ماکروفر را به شما می آموزد.

شما خواهید آموخت که چه قطعاتی خراب هستند و چگونه می توان آنها را آزمایش ، تعمیر یا تعویض کرد.
اجاق میکروویو یا مایکروویو یا مایکروفر یا تندپز، گونه‌ای اجاق است که از راه تابش الکترومغناطیسی ریزموج، و به جنبش درآوردن مولکول‌های آب و دیگر مولکول‌های قطبیده، غذا را گرم کرده، سبب می‌شود که غذا در زمان کوتاهی بپزد.

تعمیرات ماکروفر

آموزش عیب یابی مدل پاناسونیک

اگر دکمه های صفحه لمسی ماکروفر پاناسونیک شما کار نمی کنند ، ممکن است مشکل از سوئیچ غشایی باشد.

پوشش رسانای سوئیچ غشایی شما با گذشت زمان و با استفاده مکرر فرسوده می شود و نیاز به تعویض دارد.

همچنین ممکن است مشکل از صفحه کنترل باشد. برد الکترونیکی ماکروفر، صفحه لمسی را با سیگنال های ولتاژ پایین تأمین می کند.

هنگامی که دکمه ای را روی صفحه لمسی ماکروفر خود فشار می دهید ، برد الکترونیکی سیگنالی را به سایر اجزای مایکروویو می فرستد تا گرم شود.

اگر سوئیچ غشایی به صورت معمولی کار می کند و اتصال به برد خوب به نظر می رسد ، پس برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک خود باید به فکر تعویض یا تعمیر برد الکترونیکی آن باشید.

شیوه حل مشکل مدل ال جی

اگر از صفحه گردان ماکروفر ال جی شما صدای غیرمعمولی می آید ، ممکن است مشکل از موتور درایو باشد.

مایکروویو از یک اتصال دهنده موتور محرک برای چرخاندن سینی شیشه شما استفاده می کند. در صورت ایجاد صدای زیاد ، برای تعمیر ماکروفر ال جی و رفع  مشکل موتور باید تعویض شود.

اگر مایکروویو شما صدای بلند یا وزوز بلندی ایجاد می کند ، ممکن است به این معنی باشد که مگنترون به درستی کار نمی کند. مگنترون بخشی از مدار ولتاژ بالا است که در مایکروویو گرما تولید می کند.

یک صدای غیرمعمول از مایکروویو ال جی شما ممکن است مشکلی در اتصال دهنده درایو وجود دارد ، که به تغذیه سینی چرخش شیشه ای کمک می کند.


پنجشنبه 19 فروردین 1400
بؤلوملر :