تعمیر تبلت در منزل

در این قسمت از سایت سه سوت تعمیر ، ما در مورد تعمیر تبلت در منزل و مشکلات رایجی که برای تبلت بوجود می آید صحبت میکنیم. تعمیر تبلت ، عموما کاری تخصصی است ؛ اما مانند همه ی وسایل الکترونیکی ،برخی از مشکلاتی که برای تبلت بوجود می آید را خودتان میتوانید تعمیر کنید. ‏تبلت ، یا رایانه لمسی ، رایانه ای قابل حمل است که از صفحه لمسی به عنوان ورودی ‏‏اولیه‏‏ خود استفاده ‏‏می کند.‏‏ بیشتر تبلت ها کمی کوچکتر هستند و وزن کمتری نسبت به لپ تاپ ‏‏دارند.‏‏

در حالی که برخی از ‏‏تبلت ها شامل صفحه ‏‏ کلید های تاشو هستند ، برخی دیگر، مانند آی پد اپل و موتورولا ، تنها ورودی صفحه لمسی را ارائه می دهند.‏ ‏تبلت های بدون صفحه کلید فیزیکی به شما این امکان را می دهند که با استفاده از صفحه کلیدی که بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود، متن را وارد کنید.‏

استقاده کردن از تبلت یک سری مزایا دارد مثل:

_شما میتوانید به راحتی تبلت خود را 180 درجه یا بیشتر بچرخانید .

_برای نوشتن متن شما میتوانید از دست خط خود استفاده کنید یا حتی بر روی تبلت خود امضا کنید و از قلم های تبلت برای طراحی یا نوشتن استفاده کنید.

_تبلت ها قابل حمل ، کوچک و سبک هستند و به راحتی میتوانید آن ها را جابه جا کنید.

نحوه عیب یابی مدل لنوو

تعمیر تبلت سامسونگ

یکی از شایع ترین اتفاقاتی که ممکن است برای تبلت لنوو شما اتفاق بیفتد این است که روشن نشود ؛ روشن نشدن تبلت میتواند دلایل گوناگونی داشته بشد که ما در این قسمت برای تعمیر تبلت لنوو به بررسی این دلایل میپردازیم.

1.کلید خاموش/روشن در حالت خاموش گیر کرد است.

هنگامی که تبلت خود را خاموش میکنید ، این احتمال وجود دارد کلید خاموش/روشن شما در حالت خاموش گیر کرده باشد و فقط باید سعی کنید که کلید را از آن حالت آزاد کنید .

2.شارژ تبلت تمام شد باشد

یک احتمال دیگر برای خاموش ماندن تبلت این است که شما متوجه نباشید و تبلت شما خاموش شده باشد که در این صورت تبلت خود را به شارژ بزنید و اگر روشن نشد شاید باتری شما خراب باشد و مجبور به تعویض باتری شوید .

3.خراب شدن سیستم عامل یا نرم افزار:

اگر تبلت شما روشن شد ولی بر روی صفحه تبلت چیزی نیامد احتمالا مشکل از سیستم عامل یا نرم افزار است.

4.کثیف شدن تبلت :

شاید این موضوع برای شما خنده دار باشد اما یکی از عمده ترین دلایل خراب شدن تبلت ها قرار گرفتن در محیط نامناسب و وجود گرد و غبار در محیط است . اگر تبلت شما در محیطی باشد که گرد و غبار وجود دارد این احتمال وجود دارد که گرد و غبار درون تبلت شما نفوذ کند و باعث خرابی و مخصوصا داغ شدن تبلت شود . 

5. شکستگی تبلت:

شکستگی تبلت فقط به معنای شکسته شدن بدنه خارجی آن نیست . همان طور که میدانید قطعات کوچک زیادی داخل تبلت قرار دارند که مقاومت چندانی ندارند و اگر به تبلت ضربه وارد شود این قطعات آسیب میبینند ، پس بهتر از با تبلت خود با ملایمت بیشتری رفتار کنید . 

پنجشنبه 19 فروردین 1400
بؤلوملر :